dinsdag 9 juni 2026

Vestje voor Sien

Een lief klein babietje werd er geboren met de leuke naam Sien. Dus ging ik aan de slag voor een leuke kraamcadeautje.

Een tussendoortje, voor de afwisseling. Een vestje gebreid op naald 3,5 met Regata, heerlijk zacht en het breit heerlijk weg. Twee tinten roze en ivoorwit. Geen top down dit keer, gewoon heen en weer breien met een rondbreinaald en bij de raglanminderingen voegde ik de mouwen toe. Bloemetjes op de drukknoopjes, makkelijk om aan en uit te trekken.






2 opmerkingen:

  1. Wat een schattig vestje 🩷

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En nog schattiger was de foto die ik kreeg, maar ja, die plaats ik hier niet. Een lachend babietje met pretoogjes.

      Verwijderen