Zoeken in deze blog

vrijdag 12 augustus 2011

kralen, knopen en meer...

Een poosje geleden zag ik in Arnhem snoeren van knoopjes, kralen, gekleurde ijzerdraadjes en nog veel meer. Deze snoeren hingen in een deuropening van een winkel als een soort vliegengordijn. Het leek mij wel een leuk idee om alles wat ik heb verzameld te verwerken in een aantal snoeren. Maar of het ooit een vliegengordijn wordt? De kralendoos wordt al leger, de mooiste exemplaren zijn nu gebruikt. De strijkkralen zijn erg leuk als kleuraccent en er zijn ook stukjes van armbanden en kralenkettingen hergebruikt. Ik kan nu eenmaal niet zo gemakkelijk iets weggooien... 




Gebruikte materialen:
-  gordijnknijpertjes van Xenos
-  strijkkralen, knopen, kralen
-  schelpen, pailletten, gehaakte  en papieren bloemen
-  wire & wire draad in verschillende kleuren
-  kniptangetje, platbek- en rondbektang



2 opmerkingen:

  1. Schitterend idee ook leuk om met de kleuters uit mijn klas te maken!
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk! Al die kleurtjes :-) Hopelijk heb je nog genoeg leuke dingen om nog meer snoeren te maken, ben benieuwd.

    xx Petra

    BeantwoordenVerwijderen