Zoeken in deze blog

donderdag 8 november 2012

Pailletten knopen

Het is bijna 10 dagen geleden dat ik voor het laatst blogde. Dat is een record... Ik zit niet stil op dit moment, maar ik kan eigenlijk zo weinig laten zien. Ik zou zeggen, houd het blog van Eline in de gaten, zij zal er ongetwijfeld binnenkort wel een tipje van de sluier lichten.

Vanochtend stuurde Hanny een foto van een knoop-broche. Die ik eigenlijk helemaal vergeten was. Een poosje geleden maakte ik van haar pailletten uit het doosje een aantal knopen. De pailletten hebben een soort regenboog glansje. Daardoor hebben ze meerdere kleurtjes en glimmen ze mooi.

En die knopen verdwenen dus in de enorme berg spullen op mijn werktafel. En eenmaal opzoek naar die knopen vond ik nog meer. Tijd om mijn kralen en knopengordijn weer eens uit te breiden?


Eigenlijk te leuk om te laten liggen

En nog meer knopen, o.a. uit Eline's Huis en Mollie Makes

Mooie kleurtjes

En op Hanny's trui

Geen opmerkingen:

Een reactie posten