Zoeken in deze blog

woensdag 5 maart 2014

Stokhaken

Even een tussendoortje, mijn trui vordert langzaam maar gestaag. Om nu niet steeds aan het breien te zijn maar ook eens wat anders uit te proberen dacht ik eens te gaan stokhaken. Het resultaat mag er zijn, maar het wordt niet mijn nieuwe hobby.


De wol is mooi met het kleurverloop






















Het gaat zo langzaam en ik ben er niet handig in. Tellen tot 5 en met een half oog televisie kijken is geen goede combinatie.


Maar stokhaken op zich heeft wel een mooi effect. Zelfs één randje heeft iets fijns met de boogjes. Wie weet nog eens een experimentje? 


4 opmerkingen:

  1. het ziet er inderdaad wel mooi uit... gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ziet er mooi uit, was er ook aan begonnen maar wat een werk zeg, geef mij maar gewoon haken en ben ermee gestopt.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, jouw ervaring herken ik wel. Het is zeker een mooi resultaat, vooral zoals jij met dat mooie kleurverloop. Maar ik vind het ook niet prettig werken. De dikke breinaald is onhandig om steeds erbij te gebruiken enz. Dus na 1 klein armbandje heb ik het ook weggelegd.
    Groetjes, Nelleke
    ps. een nieuw experimentje wil je graag? Wat denk je hiervan : pompom fruit op http://blog.mrprintables.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heel mooi hoor, de kleuren passen ook goed samen.
    groetjes sannie

    BeantwoordenVerwijderen