Zoeken in deze blog

vrijdag 11 april 2014

Soms heb je van die ideeën...

... waarvan je later denkt, ik ben eigenlijk toch een beetje aan het doordraven. Voor een bookparty van “Leuks met Lapjes” binnenkort is er ook een lapjes swap. Nu was ik aan het kijken wat er nog allemaal in huis is aan lapjes. Een doosje met restjes van de Eline's Huis boeken, een doos met ruitjes en “Hollandse” stoffen en een paar dozen met allerhande lappen en resten. Veel. Erg veel, bij nader inzien. Toch maar eens aan het ruimen en strijken geweest. Nu ligt het een en ander netjes opgevouwen in dozen. Maar strijken is niet mijn hobby.

Maar wat wel leuk strijken is: biaisband maken. Dus knipte ik repen stof (meters).
Netjes aan stikken en strijken maar. Binnenkort meer...



Het is net fabriekje spelen



4 opmerkingen:

  1. Dit worden hele mooi biaisbandjes.... gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik weet waar ze naar toe zijn...lees nu pas je verhaal over je biaisbandfabriekje..!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, ik gooi het apparaatje nu onder in de naaidoos, ik heb er nu wel weer genoeg van (letterlijk en figuurlijk). Het blijft verslavend om te doen!

      Verwijderen
  3. Ik ben heel blij met je biaisbandje hoor, dankjewel!! Zodra ik er iets mee gemaakt heb laat ik het je weten. Was leuk om je ontmoet te hebben op de bookparty afgelopen zondag.

    Groetjes,
    Rosalie -studiozakka-

    BeantwoordenVerwijderen