Zoeken in deze blog

maandag 15 december 2014

Kerstkrans op zondagmorgen

Afgelopen vrijdag werd de kerstboom opgetuigd. Ik hield een doosje kerstballen apart, in allerlei verschillende kleuren. Leuk voor in de kerstkrans die ik nog zou maken.

Zondagochtend, zo heerlijk stil in huis dat ik even deze krans in elkaar flansde. Met de weinige spullen die ik in huis had: een bosje eucalyptus, een paar takken witgepoten aspergeblad en een metalen cirkel die al eerder voor een krans werd gebruikt.

Maar in dit geval werd het een sobere krans, de bonte ballen vond ik er niet bij passen.

Misschien dat er in de krans nog iets komt te hangen, maar voor nu, ik ben blij met het resultaat.

Eucalyptus ruikt zo lekker
 


 



















Niet iets wat je in een kerstkrans zou verwachten...























... maar het geeft net een mooie glinstering


5 opmerkingen:

  1. super leuke krans! Wat een idee met die pannenspons... gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb het ooit gezien bij een bloemist, en als je verse pannensponsjes hebt liggen... :-)

      Verwijderen
  2. Haha wat leuk..!! Had ik nooit verzinnen ☺️ Groetjes Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel subtiel, niets meer in doen, haha. groet Francien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg mooi en ja, wat een idee met die pannenspons, moet ik onthouden! Groetjes, Gon

    BeantwoordenVerwijderen