Zoeken in deze blog

maandag 26 januari 2015

En nog een paar armbanden...



Een verzameling van bandjes en kantjes












 





























Met Colour pad als basis kan je een originele armband maken, ik gebruikte hiervoor restjes stof, een oude spijkerbroek bijvoorbeeld, als een stoere basis.


Wat heb je nodig:
• strookje Colour pad (in dit geval de roze kleur)
• stukje Stick on om de bandjes vast te plakken
• verschillende kantjes en bandjes
• tulle
• kralen, parelmoer knoopjes en andere knopen
• paar draadjes DMC
• borduurnaald en spelden
• drukknopen voor de sluiting

Ik maakte er gelijk maar twee, altijd leuk om er één weg te geven.










 


















Ik hou wel van de rafelige, stoere uitstraling, jullie ook?



6 opmerkingen:

  1. die armbanden zijn zo leuk! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn superleuk!
    mooi gemaakt!
    Liefs Danielle
    ahappymess.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig zijn de armbanden. Ik zelf maak ook van dat soort armbanden. Met vilt en kantjes ,knoopjes enz. Alleen heb ik ze nog niet getoond op mijn blog. Deze van jouw geven mij weer een nieuwe inspiratie. De oude spijkerbroeken maar repen van knippen! Veel succes met het maken van de armbanden. Groetjes vanuit Ljouwert, Hendrika

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O ja wat is eingelijk color pad?
    Hendrika

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hi Hendrika, Colour pad is een tweezijdig zelfklevende foam, het is gemakkelijk te snijden en te verwerken tot doosjes, armbanden en noem maar op. Kijk maar eens op het "ik blog op Lennie Flennerie”, dan kom je nog meer inspirerende dingen tegen die met Colour pad, Stick on of Iron on zijn gemaakt. Groetjes, Antoinettte

    BeantwoordenVerwijderen