Zoeken in deze blog

dinsdag 17 januari 2017

Pompomskrans

Ik dacht dat ik ergens nog een piepschuimen krans had liggen, ik recycle ze eigenlijk tot in het oneindige door. Maar blijkbaar had ik er geen meer liggen. Geen puf om een nieuwe te halen dus verbouwde ik een stuk karton tot een krans. Drie cirkels, elk met een net iets kleinere buiten- en binnenlijn. Met een goed heet lijmpistool plak je ze zo op elkaar.


Het hoeft natuulijk niet zo netjes, ze worden toch beplakt
























En dan begint het feestje: plakken van de pompoms! Ik dacht een flinke voorraad te hebben gemaakt, maar 40 pompoms waren niet genoeg. De pot met pompoentjes slonk zienderogen.




De eerste geplakte was ook gelijk de grootste























Bijna klaar, eerst nog wat kleine pompoms maken
voor de randen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten