Zoeken in deze blog

maandag 22 mei 2017

#MaakMei week 3

En dan de derde week van


Dag 15: Gereedschap. Een simpele maar oerdegelijke puntenslijper.

Dag 16: Tuin. Een groene oase

Dag 17: Langstdurende project. Onderin de handwerkmand, het top-downvest.
Komt wel weer een keertje tevoorschijn in de herfst.

Dag 18: Onderweg naar huis.
Dag 19: Wie heeft je geleerd. Handwerken zit in de genen.
Mijn Oma en mijn moeder handwerken beiden graag.


Uit het fotoalbum, Bart en Femke allebei in een
handgebreid iers truitje.































Dag 20: Groen. Ik houd van groen.





































Dag 21: Huisdieren en handwerken.
Wij hebben geen huisdieren, wel tuindieren (vissen, kikkers en
padden, heel veel vogels). Ik geniet van het weitje achter ons huis
met de pony, veel kippen, schapen en lammetjes



1 opmerking:

  1. Leuke kinderfoto's!
    Ik geniet ook van het groen rondom ons huis, heerlijk :)
    Soms wil ik gewoon niet weg, zo fijn wonen we nu :-)
    Sommige handwerken duren nu eenmaal wat langer als de andere en. olgens mij ben jij ook wel van het afmaken, dus dat komt in de herfst zeker helemaal goed met je vest. Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen