Zoeken in deze blog

zaterdag 17 februari 2018

CRAFT DATES

meet - share - create


Vrijdagochtend was het boekenfeestje van CRAFT DATES op de handwerkbeurs in Zwolle. Wat was het leuk en gezellig en wat werd het boek enthousiast ontvangen.



Van links naar rechts staand de auteurs: Bregje, Lidy, Miriam,
Petra, samensteller Eline en uitgever Marike.
Van links naar rechts zittendL Loes van Freubelweb en
Marianne Perlot van Marianne Design (stempels en stansjes)
  



Wat is nu eigenlijk een craft date? 
Ik citeer even uit de flyer waar o.a. het key cord staat:
“Een craft date is een gezellige afspraak met een aantal leuke creatievelingen, waarbij je elkaar verrast met handwerk- en DIY-projecten en specifieke materialen om samen mooie dingen te maken”.

Nu volgt er een oproepje: zijn er mensen in de omgeveving van Veenendaal die zin hebben in een craft date? Het lijkt mij erg leuk om dit eens te organiseren!

Na thee en lekkers konden we zelf aan de slag, we haakten een sleutelhanger, die je naar wens ook kan verlengen naar een key cord.

Leuk om de mensen die ik via IG of blogs volg eens in het “echt” te spreken.
En natuurlijk ook in om de prachtig aangeklede stand en tafel alle projecten die in het boek staan te bewonderen. Inspirerend, er staan nogal wat dingen op mijn lijstje, o.a. garens verven!

Ik liep na afloop nog een rondje over de beurs. Wat was het druk. En wat een mooie handgeverfde strengen wol, bolletjes, quilts en mooie en leuke spullen heb ik gezien. Ik heb mij ingehouden en alleen een rolletje kurk gekocht. En natuurlijk Yvonne van Huisje van Katoen bezocht. Met twee goody bags en de mooie bloemen van Loes (dank je wel!) kwam ik weer thuis. Er zullen nog wel ene paar blogjes volgen over de beurs en de spulletjes... 

Ik bof met zulk leuk werk! 

Wordt vervolgd!




Leer bestempelen met de crafts dates stempels en watervaste inkt
Toepasselijk toch? Deze is voor Dinah! (zonder schaar... ;-)





 

 

6 opmerkingen:

  1. Super leuk hoor! Ik moet het boek ook nig even scoren :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat je bij de lancering was. En mocht meewerken aan het boek. Het is echt mooi!!!!
    En dit schaarhoesje is ook weer leuk, ik ben blij met de mijne.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, het is een superleuk boek, erg inspirerend en de reacties zijn enthousiast!

      Verwijderen
  3. Hij is aangekomen het hoesje voor mijn schaar. En mijn schaar het kaartje passen zo goed bij elkaar. Hij is eht heul leuk. Thanks.

    Lieve groet, dinah

    BeantwoordenVerwijderen