Zoeken in deze blog

donderdag 9 augustus 2018

Geknoopte kroonluchter

Ik zal er geen geheim van maken, ik ben fan van de stoere haakkatoens van Huisje van Katoen. Garen met een stoere uitstraling, stevig en toch zacht en soepel.
 
Ik knoopte al eens een kroonluchter, maar deze versie wil mijn dochter graag hebben, in de kleur Bloesem wit. De grote beukenhouten kralen maken hem net even wat stoerder.

Af is hij nog niet, ik moet hem nog even afwerken en fatsoeneren. Maar een sneeky preview kan natuurlijk wel...

 






















Nu een vraag aan jullie, is er belangstelling voor een summiere werkbeschrijving hoe je deze leukerd kan gaan knopen? Het is niet moeilijk, al zeg ik het zelf ;-). Ik gebruik maar twee verschillende knopen, de platte knoop en de opzetlus. Valt wel mee toch?

Nog een klein tipje van de sluier... Morgen meer!


Fotografie: Femke Muller

























Geen opmerkingen:

Een reactie posten