Zoeken in deze blog

maandag 1 april 2019

Jasmijn

Deze kroonluchter heeft een naam gekregen: Jasmijn. Toepasselijk toch?

Marieke Wagenvoort verzon deze naam. Ze schreef: Ik zag 'm en moest meteen aan mijn dochter denken, waarom weet ik niet. Nog vóór ik de tekst had gelezen..... Toen ik de foto groter maakte om de kroonluchter beter te bekijken zag ik de bloemetjes.... Toeval bestaat niet. Dit is “De Jasmijn”.

Fotografie: Petra Kleinendorst


























Even nog wat meer info. De CAL gaat 15 april van start en de voorverkoop van de pakketten start op maandag 8 april. Woensdag 11 april komt de besloten Facebook groep online. De kosten voor het pakket bedragen €13,50.

A.s. donderdag, vrijdag en zaterdag is de Knit & Knot beurs in Tilburg. Yvonne neemt een aantal pakketjes mee naar de beurs, dus als je daar naar toe gaat.... wees er snel bij want op = op.

Huisje van Katoen staat op stand 012. Ik ben zelf ook op de beurs, op de vrijdag. Zie ik je daar misschien?

 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten