Zoeken in deze blog

maandag 1 juli 2019

Gebaksbordjes

Zo simpel, maar zo leuk!


Femke's derde bordje
Vogeltje van sjabloon
Femke's eerste bordje

Femke's tweede bordje

Femke's vierde bordje



































































































































Inmiddels hebben Femke en ik 6 gebaksbordjes gestipt. Leuk om zo af en toe een uurtje te stippen. Soms uit de vrije hand, soms met een oud sjabloon als basis, zoals het vogeltje en de twee vierkante patronen. Er staan er nog 6 blanco in de kast, dus we gaan nog even door!



5 opmerkingen:

  1. Leuk om samen te doen, en dan heb je echt iets unieks!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk, allemaal op hun eigen manier, het vogeltje vind ik helemaal knap. Wil je nog een keertje bedanken voor het etui voor het kleine schaartje. Elke keer gebruik ik het en dan denk ik, ik moet nog even zeggen hoe blij ik er mee ben :-) Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat leuk om dat te horen, Anita! toevallig heb ik leer besteld via internet, om toch nog eens weer wat van die etuitjes te maken, het is zo leuk om te doen!

      Verwijderen
  3. Creatief vrouwtje ben je. Heel mooi gemaakt en lijkt me super leuk om te doen ook ;-)

    Coosje

    BeantwoordenVerwijderen