Zoeken in deze blog

dinsdag 15 oktober 2019

Give away vrijkaartjes Knit & Knot beurs

Zo, weer eens een berichtje. Afgelopen vrijdag en zaterdag waren de Breidagen in Zwolle en wat was dat leuk en gezellig. Echt een feest, leuk om instagrammers en bloggers (weer) in echt te zien en te spreken. Het magazine werd enthousiast ontvangen, mag ik wel zeggen. 

En nu weer iets leuks in het vooruitzicht, de Knit & Knot beurs in Tilburg, 24 t/m 26 oktober as.

En ik heb twee vrijkaartjes en nog iets anders in de aanbieding. Lijkt je het leuk om (gratis) een workshop spiegeltjes haken te volgen op de Knit & Knot?

Laat dan voor vrijdag a.s. een reaktie achter op mijn blog! Vrijdag middag loot ik de twee winnaars.

En... als je zou winnen, welke wordt het? De 7-puntige ster of de schulpjes? 
(heerlijk ouderwets woord, schulpjes)




 



 


8 opmerkingen:

  1. Wat fijn dat de dagen succesvol waren. Het was leuk om je weer te spreken, en ik ben blij met het magazine. Succes voor iedereen die meeloot voor de kaartjes!! (ik doe niet mee, want ik ga er niet heen)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi, je nieuwe bloghoofd! Ik reis niet af naar Tilburg.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooooo, die kaartjes wil ik graag winnen :-)
    Ik ga er dan met mijn moeder naar toe, ik heb al een knuffeltje voor in de Kerstboom gemaakt.
    Voor ons is het juist niet al te ver reizen. Ik moest wel even nadenken maar het spiegeltje met de puntjes vind ik toch het leukste, maar daar moet ik wel bij zeggen dat ik ze allebei leuk vind en de puntjes wint maar net ;) Ik ben nog niet eerder naar de Knit&Knot geweest, maar heb er veel positieve berichten over gelezen. Het lijkt me heerlijk om lekker te snuffelen aan al die wolletjes én natuurlijk om iets mee naar huis te nemen. Sta je zelf ook op de Knit&Knot? Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat leuk! Ja, ik sta zelf op de beurs, bij de stand van Huisje van Katoen. Zou leuk zijn om je te ontmoeten!

      Verwijderen
  4. Hallo Anita, Gefeliciteerd! je hebt gewonnen (je was de enige die reageerde!) Wil je mij je adres mailen? Dan stuur ik je de twee kaartjes toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo, seizoensgroeten aan al mijn kijkers, ben hier om weinig te vertellen over hoe ik mijn man terug heb gekregen met de hulp van een geweldige man genaamd Dr.Amiso. Ben Anna Daniel, na tien jaar met hem in relatie te zijn geweest, mijn man het uitgemaakt, ik heb al het mogelijke gedaan om hem terug te brengen, maar alles was tevergeefs, ik wilde hem terug vanwege de liefde die ik voor hem heb, smeekte ik hem met alles, ik heb beloften gedaan maar hij weigerde. Ik legde mijn probleem online uit aan mijn vriend en zij stelde voor dat ik liever contact op zou nemen met Dr.Amiso, de geweldige spreukgieter die me kon helpen een spreuk uit te spreken om hem terug te brengen, maar ik ben het type dat nooit in spreuk geloofde, ik had geen keus dan om het te proberen, heb ik Dr.Amiso gemaild, en hij vertelde me dat er geen probleem was dat alles goed is voor 48 uur, dat mijn ex voor 48 uur bij me terugkomt, hij betoverde en verrassend op de tweede dag, het was rond 16.00 uur. Mijn ex belde me, ik was zo verrast, ik beantwoordde de oproep en alles wat hij zei was dat hij zo medelijden had met alles wat er gebeurde, dat hij wilde dat ik naar hem terugkeerde, dat hij zoveel van me houdt. Ik was zo blij en ging naar hem toe, zo begonnen we weer gelukkig samen te leven. Sindsdien heb ik beloofd dat iedereen die ik ken die een relatieprobleem heeft, iedereen de hulp van Dr.Amiso de spell caster nodig kan hebben, zijn e-mail is (herbalisthome01@gmail.com) je kunt hem e-mailen als je zijn hulp nodig hebt in uw relatie of kanker, wilt trouwen met de geliefde van uw keuze of echtscheidingszaken, gezondheidsproblemen of echtelijke problemen, geef het niet op, neem contact op met herbalisthome01@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben overweldigd door vreugde dankzij Dr. Ilekhojie. Mijn man verliet me een paar jaar geleden voor een andere vrouw en ik was er kapot van omdat ik hem nooit iets verkeerds heb gedaan, ik bleef achter met mijn twee kinderen en een baan die weinig betaalt. Ik gaf het bijna op tot ik online een getuigenis zag over Dr. Ilekhojie en ik besloot contact met hem op te nemen. Ik legde hem mijn probleem uit en hij verzekerde me dat ik na 24 uur een positief resultaat zal zien, verrassend genoeg kwam mijn man de dag na de spreuk terug en smeekte me hem te vergeven en beloofde nooit te vertrekken. Mijn man is nu zes maanden terug en we hebben nog nooit problemen gehad, ik ben blij dat ik niet aan Dr. Ilekhojie heb getwijfeld, want hij kan problemen zeker oplossen. Je kunt hem nu ook contacteren voor hulp E-mail: (gethelp05@gmail.com) Viber / WhatsApp: +2348147400259

    BeantwoordenVerwijderen