Zoeken in deze blog

dinsdag 16 mei 2023

Tuin en Bodine

Nu het iets lekkerder weer wordt ben ik ook meer in de tuin te vinden, wieden, een nieuwe plantenborder, zaaien en verpotten, leuk om te doen en als je ziet hoe snel het nu allemaal groeit...


De hengsels van de potten hadden het begeven, het plastic was gebroken. Een simpel macramé projectje en ze kunnen weer hangen aan de Pergola



















Er is hier nog eentje in huis die geniet van het weer. #sjefdekater






Nog niet echt buiten gezeten 's avonds, ik kan het toch niet laten om het gezellig te maken met o.a. de Bodine, een van de DIY's uit het tweede magazine “Gehaakte kroonluchters en andere DIY's”.

En dan nog zoiets leuks, nog nooit hebben er vogels genesteld in het nestkastje en nu is het “gekraakt” door de familie Hommel. Ik hoorde gezoom en toen ik op zoek ging waar het geluid vandaan kwam zag ik ze in en uit vliegen. Ik hoop dat ze nog heel lang blijven zitten. 







1 opmerking: