Zoeken in deze blog

zondag 8 oktober 2023

Het bloggen schoot er bij in de laatste tijd. Een poosje geleden zocht ik iets terug en dat was toch wel weer heel leuk om oude blogberichten terug te lezen en te zien. Ik kreeg er zowaar weer naaikriebels van... maar dat komt later.

Inmiddels staat deze enorme stapel kroonluchters op de foto, voor het derde magazine. Mijn dochter Femke en ik gingen onlangs naar Appeltern Adventure Gardens, een ideale plek om buiten te fotograferen, mooie tuinen, in heel veel verschillende stijlen. 























Ik kan nog niets laten zien, het magazine moet ik nu gaan vormgeven en pas volgens jaar, als het “haakseizoen” weer start... dan komt het derde magazine uit.

Een blij eitje met de bolderkarren vol haakwerk, kleedjes, spreien, koffiekopjes, bollen garen en ga zo maar door. Topdag!






















Geen opmerkingen:

Een reactie posten