De krans is een gewone, witte piepschuimen krans, van Pipoos. Maar wit is ook wel erg wit, dus in plaats van een potje verf heb ik deze krans omwikkeld met Zpagetti. Waar een restje Zpagetti niet goed voor is :-).
De vorige krans is eigenlijk nog steeds mooi, maar een beetje verbleekt. Nu zie ik zoveel dromenvangers voorbij komen, dat die oude krans vraagt om een restyling. Misschien een beetje bleek, of juist een verfbadje. Wordt vervolgd!
![]() |
| Beetje knoopwerk om alles aan elkaar te krijgen |
![]() |
| Maar het resultaat mag er zijn! |







