Zoeken in deze blog

zondag 29 juli 2012

Vakantie en voortgang vestje

De afgelopen twee weken waren wij met vakantie. En dan toch nog blogjes posten. Het werkt perfect, op afstand publiceren. En dames: bedankt voor alle leuke reakties op de laatste blogberichten!

We hebben allemaal genoten, daar in Largentière, in de Ardèche. Twee weken zon, heerlijke temperatuur, buiten ontbijten en barbecuen, zwemmen, een beetje wandelen tussen de wijngaarden en olijvenbomen. Boodschappen doen in bij de fantastische Intermarchées en Carrefours. Lekker slenteren door de eeuwenoude stadjes en dorpjes. Ik heb nu al heimwee, nu de eerste regenbui weer op het dakraam klettert. 

In de schaduw van een enorme blauwe regen en een overdekt terras heb ik stapels boeken en tijdschriften gelezen en zitten breien. Wat wil een mens nog meer? 

De voorpanden brei ik tegelijk op


Mijn plekje: hoofd in de schaduw, benen in de zon



4 opmerkingen:

  1. o dat ziet er inderdaad heerlijk uit zeg! Dat is pas vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldig combinatie breien en zon. Nou ja waarom ook niet eigelijk? Zou willen dat ik ooit zover kwam met een breiwerk :P! Fijne vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben er weer :-)......even geen blogland gehad.....en ja hoor, wie is er weer actief bezig, Antoinette natuurlijk. Ik zie weer een boel gemiste blogpost, en alles weer even leuk natuurlijk. Hoe je het voor elkaar krijgt voor en achter pand tegelijk te breien, daar snap ik nou net geen sikkepit van. En met breiwerk in de zon....zou voor mij niks zijn, kriebelt zo, is zo warm.....maar het resultaat mag er wezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mmmmm.... dat was vast en zeker genieten en straks ook nog als het hier wat minder is/ blijft/ wordt.... met een mooie zelfgebreide trui!
    We waren de afgelopen weken in de buurt daar in Zuid Frankrijk.... Ook genoten van het heerlijke weer, de uitstapjes, de lekkere Franse kazen en worsten, vin et pain.... nu nog even nagenieten!

    BeantwoordenVerwijderen