Zoeken in deze blog

zondag 10 februari 2013

Applicaties

Zo af en toe maak ik in opdracht iets, in dit geval voor Pronty. Ik kreeg een paar opstrijkbare applicaties en wat ik er mee maakte, moest ik maar zien... dat zijn nu leuke uitgangspunten bij een opdracht.

























Haken, breien, borduren en naaien dus. De kleuren van de applicaties passen perfect bij Catania katoen, de labels met de elfjes haakte ik uit het Handmade Diva's boekje van José Bianca. Een tasje uit Thailand was de inspiratie voor een gebreid tasje met een prinses. Een bonte grannie met een koninklijk hondje en een knikkerzak met een koetsje.


Met bonte pompoms om het af te maken

Stof: Eline's Buitenhuis







































Het zal nog wel even duren voordat deze applicaties op de markt zijn.



3 opmerkingen:

  1. Maar zo schoon, laat maar snel komen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuk gedaan. Je wordt er vrolijk van als je dit ziet. Mijn kinderen zouden dit ook erg leuk vinden.
    Groetjes ut Fryslan Hendrika

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ohhhhh......ik weer een paar blogposten gemist van je.....en dan zulke leuke strijksapplicaties, GAAF !!!!!....komt natuurlijk ook omdat jij er zoveel leuke dingen mee gemaakt hebt :-)

    BeantwoordenVerwijderen