Zoeken in deze blog

donderdag 28 maart 2013

iPhone cover deel 2

Het gaat een beetje op een never ending story lijken. 

Zo wordt het dus niet

























Ik had het helemaal in mijn hoofd zitten, tot ik een tulpje op zijn kop borduurde. Alles uitgehaald, lang leve het tornmesje. 
Toch maar borduren over 2 gaatjes, want het is enorm gepriegel en de draad slijt snel, door de kleine gaatjes. Maar op de een of andere manier werd het niet wat ik voor ogen had.
 
Het werd gewoon doedelen, uit de losse hand met stiksteekjes borduren. In de Mollie Makes staan vaak dit soort borduurwerkjes, als inspiratiebron.
Swirls, bloemetjes, een kom voor de capucino, een ouderwetse telefoon... Borduren maar!






3 opmerkingen:

  1. tof! jij, je hoesje én de Mollie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk idee!!! Veel priegelwerk inderdaad!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. zooooooo herkenbaar....van alles in je hoofd en wordt helemaal niets, had ik al 2 weken last van...zou wat maken voor E en het lukte niet....stuur ik een foto van wat ik niets vond.....ja wat denk je....antwoord was geweldig.... dus het komt helemaal goed met je hoesje, lang leve de mollie makes :-)

    BeantwoordenVerwijderen