Zoeken in deze blog

maandag 25 maart 2013

Vlinders van vilt

Ik hou van vilt. Deze vlinders zijn gemaakt met de Collectable COL1312. Met een paar kleurtjes vilt en wat kraaltjes en pailletten naaide ik ze zo in elkaar. Met grappige paasfiguurtjes van de HEMA bungelen ze aan de paastakken. Een beetje kleur in huis.









































Meestal gebruikt ik een velletje papier tussen de platen om het vilt goed te kunnen snijden, maar dit keer niet. Ik liet de stansjes op de verpakking vastgeplakt zitten, peuterde alleen de stukjes uit de grote vlinder los en plakte die opzij van de vlinders. Ik knipte twee stroken vilt op maat en stansde zo een aantal kleurtjes vlinders uit. Productiewerk. Ik weet niet of er meer dames zijn die zo werken? De stansjes blijven zo goed liggen en het vilt haal je toch gemakkelijk uit de vormpjes.














































3 opmerkingen:

  1. Erg leuk!!! Ik hou van vlinders!!! Je paastak is super zo!

    Fijne dag! Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie "vlinder" paastak!
    groetjes Richt

    BeantwoordenVerwijderen
  3. goed idee om de stans te laten zitten :-) !!! Je paastak is echt zo heerlijk lente/pasen....maar al die leuke bungelende freubels, dat gaat het bij mij niet worden, ze zullen snel in poezenspeeltjes veranderen :-)

    BeantwoordenVerwijderen