Zoeken in deze blog

maandag 8 april 2013

Memory lane

Er komt op dit moment niet veel uit mijn handen op creatief gebied. Ik heb dan ook een heerlijk weekendje achter de rug. En dat is niet ironisch bedoeld... Zaterdagmiddag hebben we de auto gepakt en samen een tripje langs de IJssel gemaakt. En als we dan toch langs de IJssel rijden nemen we ook altijd een kijkje bij auto Aalderink in Brummen. Voor de autoliefhebbers geen onbekende, er staat van alles met een flink prijskaartje. Waar ik dan echt blij van wordt is de parkeerplaats, want daar stond mijn “oude liefde”: een witte BMW 1602, met ronde achterlichten... Mijn eerste auto was zo'n klassieker, ook wit, een 2002 met vierkante achterlichten. Wat heb ik een plezier gehad van deze auto. Zo jammer dat ik hem heb ingeruild. Als ik er één zie rijden word ik altijd blij.


Oude liefde roest niet
























En dan de zondag. De bookparty van Eline's Buitenhuis. Dit keer alleen met alle dames en de heer die aan het boek hebben gewerkt. Zo leuk om om iedereen weer te zien en ook kennis te maken met de nieuwe dames. En de “oude” lichting met Frences, Marianne en Gepke waren er ook.

Deze party was op een bijzondere locatie: LE:EN restaurant in Utrecht. En dat was toch een tripje naar mijn schooltijd op de Grafische MTS. Want deze school was praktisch om de hoek en de gymzaal lag er tegenover. De watertoren was toen al een herkenningspunt. Het restaurant is een las- en constructiebedrijf geweest en dat kan je min of meer nog zien. Betonnen vloer, grote, hoge ruimte zonder poespas. De grote rolluiken gingen open toen de zon echt doorbrak, heerlijk. Heerlijk was ook de lunch. Ik zou mijn blog bijna dopen: Wat eet ze nu weer...

Jammer genoeg waren niet alle dames er, je zal ongetwijfeld een beeldverslagje kunnen vinden op één van de volgende blogs:
Petra, Helga, Margot, Elly, Sanne, Arda, Peet, Jorine, Claire, Nelleke en Joost.

Enne E. bedankt! voor de heerlijke lunch en de gezellige middag. En dat je na afloop niet gelijk naar huis bent gereden met mijn autosleutels in de tas met spullen :-)

De prachtig gerestaureerde watertoren

Gimbap en Futomaki

Megagrote wandtatouages







1 opmerking:

  1. Haha!!! Nee gelukkig vonden we je sleutels op tijd. Wat was het genieten he?! XE

    BeantwoordenVerwijderen