Zoeken in deze blog

zondag 24 mei 2015

Project NL (eh... Denemarken)

Begin mei waren we in Denemarken, mijn ideale vakantieland in het voorjaar. Gewoonweg heerlijk, relaxed, bijna altijd mooi weer in mei, vriendelijke mensen, men heeft er geen haast, Kopenhagen, rustige dorpjes, mooie woonwinkels, lege stranden, rust en ruimte, wat kan ik er nog meer van zeggen?

Nu kreeg ik vorige week een heel pakket van Marianne Design toegestuurd, Winnie en ik hebben dit met plezier gemaakt: Project NL. Setjes Project NL kaartjes in 4 thema's, leuke Collectables erbij en nog leukere stempels. Toen ik het in mijn handen had was ik zo blij, mooi papier, het ziet er zo gelikt en aantrekkelijk uit, dat ik eigenlijk gelijk wist wat ik ermee zou gaan doen, zie hier het resultaat!


















 

In mei bloeien de koolzaadvelden, dus dit geel past perfect bij de set PL2502, verder zijn de COL1389 en de stempels PL1513 en PL1507, gebruikt, samen met wat oudere materialen uit de Marianne Design collectie.

Wil je meer zien van de Project NL collectie? Kijk dan hier voor de mailing en hier voor de facebookpagina.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten