Zoeken in deze blog

zondag 31 mei 2015

WIP: bloemen voor een nieuwe krans

Soms kan je een haakwerkje zo uit de keel hangen dat je toch maar even iets anders begint. Ik heb mijn zwarte gehaakte truitje zo goed als af, maar ik kan mij er niet aan toezetten om het ook echt af te maken? Zou het door het wisselvallige weer komen?

Dus een greep uit de “katoentjes” doos, een nieuw kleurtje erbij gekocht. Ik haakte een paar bloemen, blaadjes en een takje. Fijn om zo met iets anders bezig te zijn.
























Dan was er nog iets anders, naast “Spring in het park”, een jaarlijk terugkerend cultureel festival in Veenendaal was er nu “Eten op rolletjes”. Supergezellig! Muziek, lekker eten en drinken en dat in het zaterdagse avondzonnetje. 


Als ze bij je in de buurt komen, bezoek dan het festival, ik vind het een aanrader!



Ik ben helemaal weg van de kleur van dit busje

Maar deze mag er ook zijn,
duo coloured en heerlijke koffie




3 opmerkingen:

  1. Verandering van spijs doet eten lijkt me hier wel toepasselijk ;) Het truitje komt vast goed, hopelijk hebben de bloemetjes geholpen.
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van bloemen haken word ik ook altijd blij.
    Die kleur van dat busje, die hebben we vorige week op de muren in de slaapkamer van mijn dochter geschilderd...zo leuk geworden.
    Succes met je truitje !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. benieuwd naar je haakproject! Ziet er leuk uit. gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen