Zoeken in deze blog

zondag 22 mei 2016

Clean desk

Straks in het nieuwe huis krijg ik een werkkamer beneden. Ik loop straks zo naar de keuken of woonkamer, zonder deuren. Een groot verschil met mijn werkkamer nu op de zolder. Daar maakt het niet echt uit of het een rommeltje of netjes opgeruimd is, je trekt de deur dicht en niemand die iets ziet.

Een mooie gelegenheid om iets speciaals te kopen: de Uten Silo van Vitra... Staat al heel lang op mijn verlanglijstje, maar ja... het prijskaartje. En twijfelen of ik de grote of de kleine versie zou nemen. Het is (in mijn ogen) zo'n mooi en tijdloos ontwerp.

Ik kan niet wachten om de bureauorganizer op te hangen en in te richten. En mijn bureau te schilderen in fris wit. Nog even geduld...


























En dank jullie wel voor alle lieve reakties op het vorige bericht!

5 opmerkingen:

  1. Mooie vlaggen en prachtig breiwerk ,ben benieuwd naar je nieuwe plekje en wat is in hemelsnaam de uten silo van vitra

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel voor je compliment. De uten silo is een soort bord met bakjes in verschillende formaten en verschillende klemmetjes. Al je kleine dingetjes kunnen worden opgeborgen. Google maar eens. Maar over een paar weken zie je het wel weer terug op mijn blog. Kan niet wachten!

      Verwijderen
  2. Heerlijk zo n werkkamer beneden! En met zo n organizer moet het helemaal goed komen om het netjes te houden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat fijn, zo'n werkkamer beneden! Staat ook op mijn lijstje (voor later). En een prachtig cadeau aan jezelf die Vitra <3

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Toen ik dat bord zag dacht ik gelijk dat kan Antounette toch ook zelf maken!!! Met potjes en bakjes en klemmen op een groot mdf bord en dan schilderen... Maar misschien is dat ook wel te veel gedoe zo vlak voor de verhuizing. Brengt mij in ieder geval wel op een idee. Veel suc6 met het verhuizen...

    Lieve groet, dinah

    BeantwoordenVerwijderen