Zoeken in deze blog

woensdag 22 juni 2016

Uitpakken en meer...

Het laatste schilderwerk is gisteren afgerond, binnenkort worden de trappen en de overloop gestoffeerd. Dus nog even en dan is ons huis af. Het voelt prettig dit huis, het past bij ons.

Al met al zijn het toch rare dagen. Sinds kort woont mijn vader niet meer thuis, maar in een verzorgingstehuis. Mijn vader heeft Alzheimer en zijn wereld wordt beetje bij beetje kleiner. Zo bezig als hij vroeger was, zo zoekende is hij nu. 


Jaren geleden maakte hij voor ons een flinke kast op maat, met schuifdeuren, van massief mahonie, met pen-gat verbindingen en zeker geen zacht board achterkant. Een kast waar er maar één van is. Des te blijer ben ik dat deze kast nu op mijn werkkamer staat.

Gisteren kwamen er nog toch nog twee kasten bij. Voor de boeken, tijdschriften en om de leuke hoekjes te maken. De kast links lijkt op de kast die ik in mijn oude werkkamer had, heel praktisch.  


De 3 kasten in mijn werkkamer: een eigen ontwerp,
de XL letterbak en de Expand vakkenkast van
Made by Wood

En nu uitpakken en inrichten!


5 opmerkingen:

  1. Heerlijk hoor, zo'n fris en opgeruimd huis.
    Mooie kast maakte je vader <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker zo'n eigen nieuwe plek!
    Moeilijk dat van je vader ,steeds een beetje afscheid nemen,als herinnering heb je dan nog de kast en dat is heel fijn!
    Intichten..sukses met de klus!
    groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat inrichten is het leukst vind ik. Veel plezier ermee

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat inrichten is het leukst vind ik. Veel plezier ermee

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuk dat het huis jullie past, wel fijn. Anders heb je toch maar een probleem he?! ;-)
    Wel naar van je vader, heel verdrietig om dit proces mee te moeten maken.

    Ben benieuwd als alle dozen zijn uitgepakt hoe de kamer/kasten er dan uitzien. Succes nog.
    Groetjes van Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen