Zoeken in deze blog

woensdag 5 september 2018

Proeflapjes (en het nut daarvan)























Soms heb ik iets in mijn hoofd en als ik het dan uiteindelijk eens probeer blijkt het toch net niet zo uit te komen als ik had gedacht. In dit geval een gebreide en een gehaakte pauwensteek. De gebreide pauwensteek was alweer uitgehaald voor ik deze foto nam. Geen succes met dit garen. Het haken was wel mooi, maar op de een of andere manier steek ik mis of bleven er haaltjes achter. En dat ligt denk ik meer aan de haaknaald dan aan het garen, de ene haaknaald is de andere niet ;-)

Gewoon breien met recht en averecht, ook wel eens zo leuk met de structuur van dit garen. 


Wordt vervolgd!

1 opmerking:

  1. Succes en ja soms is het eerst uitproberen :)
    Groetjes en een fijne avond, Anita

    BeantwoordenVerwijderen