Zoeken in deze blog

maandag 4 mei 2020

Jasmijn in een ander garen



Mooie kleurtjes hè? Je kan wel zien wat mijn lievelingskleuren zijn op dit moment, blauwe en groene tinten...

Dit is Minimop, eco-friendly cotton twine, 80% katoen en 20% polyester. Nu hoef je niet helemaal naar Finland toe om zulke mooie bollen te bemachtigen, neem maar eens een kijkje bij Huisje van Katoen, om alle kleuren te zien. Het garen is verrassend zacht en soepel.

Ik ging als eerste met deze Petrol kleur aan de slag, ik haakte de Jasmijn, nu met haaknaald 6 en iets grotere ringen. Ik was eigenlijk vergeten wat een leuk patroon het is en hoe snel het haken gaat. Deze is nu ongeveer 70 cm hoog en de breedste ring is 35 cm ø. In krap twee avondjes haakte ik deze beauty. 

Een kleine variatie: ik haakte een bolletjes slinger i.p.v. de bloemenslinger. Iets strakkere uitstraling.








3 opmerkingen:

  1. Deze is erg mooi, vind ik. Klinkt als fijn garen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bonjour dans votre catalogue le lustre jasmin est indiquecavec des diagrammes svp

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties

    1. Le jasmin n'est pas dans le magazine, il peut être trouvé en téléchargement dans la boutique en ligne: www.gehaaktekroonluchter.nl. C'est un diagramme.

      Verwijderen