Zoeken in deze blog

dinsdag 19 januari 2021

Van alles en nog wat 3

Afgelopen week breide ik in een sneltreinvaart een paar sokken voor Femke's verjaardag. Ze draagt ze graag in haar klompen en ik kan los gaan met de keuze uit bolletjes wol uit de voorraad. Net op tijd af.
















En ze zijn mooi geworden, Schoppelwolle is toch wel een van mijn favoriete sokkenwolletjes.

Deze kroonluchter heeft nu ook een mooie bestemming gekregen, het is een “oudje” die ik speciaal ontwierp voor “Aan de haak”, nummer 20. 

















Ik ben van plan om meer patronen via mijn webshop te gaan verkopen. Is er belangstelling voor? Er staan naast de gratis Britt, nu ook de Jasmijn en Valentijn als kooppatroon op www.gehaaktekroonluchter.nl. Deze hippe kroonluchter met heel veel hartjes zou er misschien ook bij kunnen komen te staan.























Verder mag ik wat meer foto's gaan maken van de dingen waar ik op dit moment mee bezig ben, maar het is soms zulk grauw en grijs weer, dat ik het maar laat zitten. 

De restjes lapjes vormen nu al iets wat op een dekentje gaat lijken en ook de top down trui vordert langzaam.

En als ik dan door de foto's heen skrol zie ik wel heel veel zwart-wit... juist van Sjef. Want fotogeniek is hij wel, haha!


4 opmerkingen:

  1. Ja, dat weer en foto's maken, op dit moment niet de ideale combinatie. De kroonluchter is erg leuk en hangt mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zal ik onthouden, je tip van de sokkenwol :)
    Ja, foto's maken is niet altijd eenvoudig, eer dat je tevreden bent! De kroonluchter hangt daar mooi, zonde om niet op te hangen. Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is ook weer een mooie kroonluchter. Hoe noem je deze? Misschien kun je op je site de foto van Valentijn veranderen in die groene die op Instagram staat? Daar zie je het patroon veel mooier. Sjef begint een echt katerhoofd te krijgen, hahaha, om verliefd op te worden!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank voor de tip, Petra, ik ga het binnenkort veranderen. En Sjef, ja, die krijgt echt een katerhoofd, met dat witte befje.

      Verwijderen