Zoeken in deze blog

donderdag 22 maart 2012

Piet op de post

Vanmiddag de laatste draadjes afgehecht en Piet het truitje aangedaan, dat ging nog niet zo makkelijk over z'n bolle kop heen. Maar goed dat hij zo flexibel is. En toen in een doosje op de post naar Noordwijk.

Nu nog in het zonnetje

Past maar net in het doosje















































Ondertussen heb ik een rolletje tape gekocht om iets te gaan proberen, bij Deze is ook leuk zag ik laatst zelfgemaakt washi tape staan. Nu heb ik een paar ontwerpjes gemaakt voor Marianne Design, maar dat duurt nog even voordat het op de markt komt. Dan toch eens wat uitproberen met stiften en waterverf.

Van mijn schoonzus kreeg ik een paar pagina's uit de Happinez, met bloemenmandela's, zo mooi, kleurrijk en toch eenvoudig. Wat ik daar mee wil gaan doen, geen idee, maar het blijft in mijn hoofd hangen, dus wie weet...



 

3 opmerkingen:

  1. Hoop dat Piet een goede reis heeft naar mijn dorp!! En als jij door deze prachtige bloemenmandela's geinspireerd wordt.....oef.....dan krijgen we heeeeeel erg mooi washi tape.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach die piet in de knoop in een doos, dat hij maar gauw ergens een mooi plekje gaat krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen