Zoeken in deze blog

zaterdag 3 maart 2012

Liefs uit Holland en een pop in opdracht breien

Afgelopen vrijdag lag daar bij de post het eerste boekje van de nieuwe serie van Tirion: HandMade Divas. En dit is ook nog eens het eerste boekje van Inge! Leuk project om aan te werken en nog leuker om het dan uiteindelijk in je handen te houden. Want tussen de opmaak en het moment dat het boekje in de winkel ligt zitten toch een paar maanden tussen. Laat staan voor Inge, want zij was in het najaar al bezig met het maken van de kaarten, labels en hele lieve doosjes. En komende week begin ik (en Eline) aan de opmaak van het tweede boekje.

Half maart te koop bij de hobbywinkels en in de boekhandel























Papier o.a. uit het PK9077 Winterfun bloc


























Van Tirion kreeg ik ook het verzoek om een pop te breien. En niet zo maar een pop, deze pop moet lijken op iemand. Het basispatroon heb ik binnen en gelijk aan de slag gegaan. Het vordert al gestaag. Wit boxershort en wit hemdje. En om deze meneer iets frivoler te maken (hij draagt nl. een zwarte pantalon en een wit overhemd in het dagelijks leven) rood-wit gestreepte sokken. Ik kan het niet laten om er een kleuraccentje aan te geven. 8 maart moet deze meneer af zijn, dus ik moet opschieten.



Prettig weekend!


4 opmerkingen:

  1. Het meneertje ziet er leuk uit en naar het boekje ben ik wel benieuwd
    Liefs Zohra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je pop begint al ergens op te lijken, wat gaat dat snel!!! Wat ziet het boekje van Inge er mooi uit, kan niet wachten tot het te koop is, en wat mooi dat de diva's met zo'n prachtige harde kaft komen! Mag je al vertellen wie het tweede boekje gaat maken ?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik was erg blij dat jij en Eline de vormgeving voor jullie rekening hebben genomen, het boekje ziet er zo mooi uit!
    En ja, net als Helga ben ik heeeeeel benieuwd...wie...wie?

    BeantwoordenVerwijderen