Zoeken in deze blog

woensdag 22 maart 2017

A stitch a week 9 en een stapeltje kaarten

Bloemetjes als sproetjes...
























Oeps, en dan is er meer dan een week voorbij en heb ik mijn blog ernstig verwaarloosd... 
Ik zit niet stil, maar denk er blijkbaar niet aan om te bloggen. 

Kleine sneek peak waar ik verder mee bezig ben geweest het afgelopen weekend.
Ik maak eigenlijk nooit kaarten met knipvellen, als je de onderste labels ziet dan heb je wel een heel leuk en snel resultaat. 

Materialen: knipvellen van Eline Pelleinkhof, stempels van Karin Joan, stansjes van Marianne Design.
Verjaardagskaarten voor de jarige neefjes

Voor de voorraad

Een lief klein meisje is geboren: Noor

Confettikaartje, ook voor de voorraad

Voor de opa en oma van een lief klein meisje

En twee lieve labeltjes, ook voor de voorraad


 



















4 opmerkingen:

  1. Je borduurring raakt al aardig gevuld. Ga je het uiteindelijk inlijsten?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weet ik nog niet, zo in de borduurring opgehangen lijkt mij ook mooi. Het is in ieder geval heel leuk om te doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sproetjes zijn schattig. Leuk al die kaarten..

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen