Zoeken in deze blog

maandag 27 maart 2017

Haakwerk

Ik zat laatst in de vt-wonen te bladeren en zag daar verschillende lampen, geknoopt van dikker garen of touw en dan in het model van kroonluchter.

En toen viel er weer eens een kwartje bij mij, want ik had immers twee bollen lekker dik en toch soepel Barbante katoen van Huisje van Katoen liggen.

Haaknaald 5, alleen maar stokjes en lossen, het resultaat tot nu toe:


Mooi, zoals het licht door het haakwerk valt

























Volgens Femke lijkt het op een hangstoel,
wie weet... ooit zo'n stoel haken?


3 opmerkingen:

  1. Ik ben benieuwd naar het resultaat. Ik kan me de hangstoel ook wel voorstellen. Mijn eerste gedachte toen ik de tweede foto zag was dat het een bh-cup was. hahaha, what's on a womans mind!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat wordt gaaf! Ik moest ook aan een hangstoel denken toen ik het op IG voorbij zag komen.
    X Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben ook wel nieuwsgierig naar dat garen.. Ik kan me nog niet helemaal een voorstelling maken van je project maar de hangstoel zieik er ook wel in..

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen