Zoeken in deze blog

woensdag 18 oktober 2017

Weer aan de haak

Floor, maar dan in vier verschillende kleuren
























Jaja, ik ben weer aan de haak. Met de timer op 10 minuten. En die 10 minuten vliegen om. De toer per dag lukt niet, maar met een beetje geduld komt het kleed wel af in 2018.

En dan is er natuurlijk wel weer wat anders te haken... 

Ik kocht namelijk bij Spinspul een strengetje prachtig gekleurde merino met zijde.

Bleek thuis mooi te passen bij het herfstige boeketje. Geen idee wat het ooit gaat worden, het is denk ik geschikt voor kantbreien of ander fijn haakwerk. 
Suggesties?





Misschien heb je het al gezien bij Freubelweb of Wolcafé?












































2 opmerkingen:

  1. Oh, wat ziet dat er gezellig en warm uit! Heerlijk kleedje gaat dat worden. En dat je de merino hebt meegenomen naar huis begrijp ik helemaal, precies mijn kleurtjes. Neem lekker de tijd om te bedenken wat je ermee gaat maken, zou zonde zijn als het uiteindelijk niet naar je wens wordt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is niet lang 10 minuten. Maar als het moet dan moet het. Mooi garen past id goed bij die mooie kooltjes. Ik zag de dromenvanger al voorbij komen, mooi zijn ze.

    Lieve groet, dinah

    BeantwoordenVerwijderen