Zoeken in deze blog

maandag 9 oktober 2017

Een restje Barbante en glazen hangers




















Bij het doorscrollen van foto's op mijn telefoon kwam ik deze foto's tegen, zonder dat ik ze op mijn blog of op IG had laten zien.  Blijk ik toch meer te hebben gemaakt voordat ik even tijdelijk stopte met haken.

Bij de Kwantum had ik een poos geleden deze drie glazen hangers gekocht, voor twee van de 3 haakte ik een netje zodat ik ze zo kon ophangen bij het raam van mijn werkhoek. Luchtplantje erin, klaar.

Maar dat ophangen bleek niet helemaal lekker te gaan, elke keer als ik optrekgordijn omhoog of omlaag trok kletterden de hangers alle kanten op. Beetje link met het dunne glas.

Zo op de kast vind ik het ook leuk staan, een beetje winters op de één of andere manier.



1 opmerking:

  1. Leuke hangers, maar inderdaad teer glas. Zo staan ze ook gezellig en met glas kun je heel veel variëren. Met Sinterklaas en ook Kerst en ga zo maar door kun je ze weer opnieuw stylen. Gezellig :) Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen