Zoeken in deze blog

zondag 11 september 2011

Een ouderwetse merklap in een nieuw jasje

Eindelijk is het af: een ouderwetse merklap (of letterlap) maar dan in een nieuw jasje. Simpel met rood DMC op een witte achtergrond. Het canvasdoek is 30 x 24 cm en met een rood stiksteekje is het op het doek genaaid. Een uit metaalfolie gestanste Creatable met een rood wit touwtje maakt het af.






























En mocht ik hem nu zat worden, dan draai ik hem om!

Voor belangstellenden voor “Mollie makes”: bij boekhandel Waterstone in de Kalverstraat, Amsterdam, is het tijdschrift te koop. Ook via Zinio is het tijdschrift tegen betaling te downloaden.




5 opmerkingen:

  1. Wat is dit een origineel lettertype, inderdaad heel hedendaags, heb je die zelf ontworpen ? En dan die achterkant, zo subtiel....maar zooooooo leuk bedacht!
    Groetjes Helga
    p.s. ik ben vandaag ook erg productief geweest met kaarten maken, er zijn er 3 af met de nieuwe materialen van Eline, zie blog van de Egel vandaag en komende dagen...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee zeg. Heb hem opgeslagen en wie weet...... heb ik straks nog een keer tijd om hem te liften.

    gr. Silvia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De merklap is geweldig!
    Leuk idee om de achterkant ook eens aandacht te geven.

    Bedankt voor de tip over mollie makes, ik ga straks eens even kijken.

    Groetjes Yvonne
    www,byvonnethuis.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super idee vooral de achterkant vind ik heel leuk gevonden ziet er echt super uit.

    Groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig je merklap wat een werk!
    Maar dan heb je ook wat!
    En de achterkant is ook erg mooi!
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen