Zoeken in deze blog

maandag 28 november 2011

Kerstballen voor het Winterhuis

Morgen is het zover, de bookparty van Eline's Winterhuis, ik heb er heel veel zin in!
Iedereen die aan het boek heeft meegewerkt mag een stukje van mooi gedekte tafel versieren. Nu heb ik een schort, pannenlappen en een paar ijsterren gehaakt. Schortje doe ik om, pannenlappen worden gepromoveerd tot rugmugs. En dan zal het een beetje kaal blijven bij mij... Kijk maar eens bij Frences en Inge, wat voor een moois er is gemaakt!

Ach, een paar ballen op een bord en één in een glas kan toch ook?



1 opmerking:

  1. Oh, deze zijn ook leuk!!! Veel succes en plezier vandaag!! Het is toch te ver voor mij (1 uur en 17 min), jammer genoeg.. Komt nog wel een keer ;-) en ja, ik kreeg steeds maar vragen over de bigshot vandaar. bij mij ook bijna geen papier hoor haha! Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen