Zoeken in deze blog

donderdag 29 december 2011

Opruimen en restverwerking

Sinds ik op de zolder mijn werkkamer heb is mijn oude werkkamer mijn knutsel- en frøbelhok geworden. De naaimachine staat er, dozen met kantjes en bandjes, wol, van alles en nog wat. De bezem gaat er eens flink door, want de boel slipt aardig dicht. Na een beetje sorteren op dikte ben ik een nieuw haakwerkje begonnen: granny's in voornamelijk blauw, groen, paars en rose tinten.

Wat het wordt weet ik nog niet, misschien een sjaal (iets zoals Petra), een kussen of toch een een wildbreiproject. Geen idee. Maar voorlopig koop ik geen wol meer, want ik vond nog veel meer bollen waarvan ik niet meer wist dat ik ze had.





 

2 opmerkingen:

  1. Dit is wel heeeeeeeel herkenbaar!! Ik kom in mijn freubelkamer van alles en nog wat uit de oude doos tegen.....maar wat denk je van de dozen die ik niet meer kwijt kon en die mijn ouders op zolder staan.....daar zitten vaak nog meer verrassingen in :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. die sjaal van bypetra vind ik super leuk
    daar zou ik voor gaan ;-)

    BeantwoordenVerwijderen