Zoeken in deze blog

zondag 13 mei 2012

Bloemen van vilt en vloeipapier

Voor moederdag heb ik heel veel kleurtjes vilt door de Big Shot gedraaid en allerlei leuke bloemetjes uitgesneden. Het punnikmolentje ook weer eens gebruikt en zo had ik een paar zakjes vol bloemen, een meter of 4 aan gepunnikt koord en wat bijpassende pailletten en kraaltjes. Samen met een krans van wilgentenen een leuk cadeautje voor mijn moeder, zussen en schoonzus. Een bouwpakketje, zoals de krans met vilten bloemen die ik eerder maakte.

Craftables CR1201 t/m 1204





















Mooie kleurencombinaties




















Maar er kan natuurlijk nog meer door de Big Shot: vloeipapier wilde ik ook wel eens uitproberen. Van mijn kinders kreeg ik een mooi transparant iPhone hoesje. Een experiment die toch wel heel leuk is uitgepakt.
Een beetje spuitlijm is handig bij het plakken en positioneren. 

Creatable LR0189 met vloeipapier (meerdere lagen tegelijk door de
Big Shot geeft een goed resultaat)




Geen opmerkingen:

Een reactie posten