Zoeken in deze blog

zondag 24 juni 2012

Oranje sleutelhanger en de agenda

Ik heb het wel eens eerder gehad over het feit dat als er een project eenmaal is afgerond het blijkbaar uit mijn geheugen wordt gewist en dat het pas weer tevoorschijn komt als ik iets van het project zie. Bijvoorbeeld de Eline's Huis agenda 2013. Eline heeft al een exemplaar en heeft een sneek preview geplaatst, zo leuk! Mijn iPhone agenda blijf ik gebruiken (alleen al om piepjes die mij waarschuwen voor verjaardagen, kliko's buiten te zetten en afspraken) maar deze agenda is zo leuk, inspirerend en praktisch. We zijn in het begin van dit jaar er druk mee geweest, omdat alle bestanden in februari naar de drukker moesten. Het is geen gewone agenda, er zitten veel extra's in zoals washi-tape achtige stickers, een envelop en dessinpapier. 1 augustus ligt hij in de winkel.

Op dit moment maak ik niet veel tijd om te bloggen, naast het gewone werk ik ben bezig met een catalogus en een paar nieuwe Handmade Diva's boekjes.

Maar een kleine tussendoortje kan natuurlijk altijd. Een sleutelhanger voor mijn nieuwe fiets. Lekker opvallend kleurtje, zo raak ik de sleutel niet meer kwijt. Hopelijk...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten