Zoeken in deze blog

vrijdag 13 juli 2012

Twee nieuwe HandMade diva's

Ondertussen zijn we al met nummer 4, 5 en 6 bezig van deze reeks, maar daar laat ik nog niets van zien. Hier het tweede en derde boekje uit de serie Handmade Diva's van Tirion. De fotografie is weer verzorgd door Joost de Wolf, de lay-out en opmaak voor Eline Pellinkhof en mij.

Eén boekje heet “Fimo for All” van Jolanda van Noordenburg, met allerlei werkstukjes van Fimo klei. Ik heb er nog nooit met Fimo gewerkt. Maar als ik dit zo zie zal ik het misschien toch eens uitproberen. 

Vogeltje met echte veertjes als staart
Mijn favoriet: de maffe pinquins

Nog meer sleutelhangers

























Het andere boekje heet “Teatime” van Marianne Perlot. Marianne ken ik al lang en we hebben ook al vaker samen boeken gemaakt, maar dit is toch een speciaal boekje. Heel veel cupcakes en taartjes, maar niet met cakebeslag en fondant enzo maar van vilt en papier. Zo leuk om te maken!
Hier een paar van mijn favorieten:



Roosjes van vilt





















Mijn favoriet, bont en fel van kleur

Geen opmerkingen:

Een reactie posten