Zoeken in deze blog

vrijdag 27 september 2013

Post en het oproepje

Vandaag op deze zonnige vrijdag kreeg ik met de post dit:

Een envelop van Connie, met daarin het patroon van mijn lievelingstrui. Zo lief van Connie op het te kopiëren en op te sturen, bedankt! Nu kan ik opzoek gaan naar mooie dunne zwart-witte wol en als mijn andere breiproject af ik kan ik gaan beginnen. Wordt vervolgd dus.



















 

En van Tirion een dikke envelop met twee nieuwe HandMade Divas.

Met het tweede boekje van José Bianca, Feestelijk Haken. Een boekje vol slingers, ijsjes, envelopjes en labeltjes.

 




















Leuke combinatie van vilt en katoen

Een feestelijke kroon voor de jarige Jop






























Het tweede boekje is van Marga van Dijk, boordevol kaarten met kraaltjes en gahaakte randjes. Met alle patronen op ware grootte achterin het boekje, dus de kaartenmaaksters kunnen gelijk aan de slag.
 

Met een Snoesje met poesje op de cover























Nostalgisch jongetje met matrozenpakje

Kraaltjes met spandraden























3 opmerkingen:

  1. veel brieplezier en wauw wat een mooie boekjes die komen op mijn verlanglijstje voor 5 dec.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat geweldig, dat je het patroon toch weer hebt! Wat is bloggersland leuk hè? Feestelijk haken is een echt wil-ik-hebben boekje. gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geluk heb je met het patroon. Ik had na de laatste zolderopruiming toch van (te)veel jaargangen afstand gedaan en deze zat er dus ook niet meer bij, maar je hebt hem.
    Wat een geweldig leuk uitziende boekjes!! Daar wordt een mens heel hebberig van, weet je dat wel??
    Groetjes Gery

    BeantwoordenVerwijderen