Zoeken in deze blog

zaterdag 22 februari 2014

Post 1

Deze week kreeg in zoveel leuke post, om van te blozen... 
Zal ik wat laten zien?

De 3 nieuwe Handmade divas van Tirion, een klein voorproefje. Als eerste:
























 

Leuks met lapjes (door mij tijdens het werken aan het boekje consequent Liefs met lapjes genoemd), van Arda Meijburg van ards-catch22.blogspot.nl

Ik kon niet wachten om zelf ook met theedoeken aan de slag te gaan en daar zal het niet bij blijven. Die knuffels vragen er toch om om te worden gemaakt?


Stoere knuffels

Decoratieve kwasten

En deze zullen ongetwijfeld ook nog eens worden gemaakt
















Als tweede boekje uit de stapel: Folkore met flair, van Stépanie Haytink, bekend van het blog: Handwerkjuffie. Een kleurrijk boekje met veel vilt en haakwerk. Een sneaky preview.


























Vilt en bolletjesband, daar heb ik wat mee. Dat is wel duidelijk toch?



Waxinelichthouders

Mix & Match tasjes, zo leuk gecombineerd, ruiten, stippen en vilt

Boekenleggers
















































 


En als laatste van de stapel, een “oude bekende”, Anneke Radsma's tweede boekje: De mooiste kaarten maak je zelf. Een wat traditioneler boekje, met kralenborduurwerk, kantjes en lintjes.



Sfeervole cover

 















Morgen de rest van de post!

5 opmerkingen:

  1. Als ik mocht kiezen... Folklore met flair staat op m'n verlanglijstje en als ik eerdaags in NL ben, zal ik het dan ook zeker kopen.
    Ik ben benieuwd naar de rest van de post.
    Groetjes,
    Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooooo heerlijk al die boekjes.. veel plezier ermee...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Inderdaad leuke post Antoinette! Veel dank voor je leuke berichtje over m'n boeke! Ik vond het zelf ook tussen de post na een weekje vakantie, we vochten hier in huis om wie de envelop open mocht maken..!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk om mijn boekje hier voorbij te zien komen. Mooie foto's ook. Veel plezier ermee!

    Groetjes, stephanie (handwerkjuffie.nl)

    BeantwoordenVerwijderen