Zoeken in deze blog

donderdag 8 mei 2014

Ideetje? Maak het lekker zelf

Soms krijg ik door mijn werk of door mijn blog de kans om hele leuke projecten op te helpen starten. En je kan mij niet blijer maken met een flinke stapel leuke en originele stofjes, applicaties en bedeltjes...

Marjo kende ik al langer door mijn werk en diverse pimpprojecten voor Pronty. Marjo is samen met Diane “Creatieve Ideeën” gestart, een webwinkel met Maak-het-lekker-zelf pakketten, met stofjes, wol en katoen, verf, papier, MDF en porselein.

Even wat plaatjes om jullie nieuwsgierig te maken. Ik heb met veel plezier aan deze opdracht gewerkt, dit is toch “luilekkerland”?
 


 
Stevige boodschappentas, gevoerd en met een binnenzak



















Moeder- en dochterschort























Dus op een avond in februari reed ik naar Dongen en kwam weer terug met allerlei lapjes, knopen, applicaties, kantjes en bandjes en nog veel meer. Met de opdracht: maak er iets feestelijks van. 

Hang de vlaggertjes maar uit!







 












Dat is gelukt, samen met nog een aantal andere dames, met elk hun eigen specialiteit, werd er genaaid, geplakt, geschilderd, gebreid en gehaakt. En werkbeschrijvingen gemaakt, zodat alles stap voor stap kan worden gemaakt.


Dus als je eens een origineel schort, een theesetje van MDF, etagère, een vlaggetjeslijn, een bijzondere krans, gepimpte MDF letters, leuke kussens voor je terras of kinderkamer o.i.d. zoekt, neem dan eens een kijkje! Het zijn complete pakketten waar je gelijk mee aan de slag kan.






2 opmerkingen:

  1. Oooh I love love love love your bag!!! So cute :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er goed uit! Wat heb jij toch een leuke job, ben jaloers!
    Groetjes, Corine

    BeantwoordenVerwijderen