Zoeken in deze blog

donderdag 23 april 2015

Tutorial brillenkoker



Bedankt lieve dames, voor de leuke reakties op de brillenkokers. De tutorial is inmiddels als PDF te downloaden hier. Binnenkort komen er nog meer tutorials, o.a. van de huisjes en doosjes. Als je er nu ook zelf een brillenkoker wilt gaan maken en je wil het resultaat graag laten zien, plaats hem dan op de Lennie Flennerie fanpage. Voor de eeuwige roem!

Afgelopen week kreeg ik de nieuwe Marianne, nummer 26 alweer. Een aantal rubrieken zijn vervangen door nieuwe, bijvoorbeeld deze: de Hobbykamer.
In dit geval dus de hobbykamer van mijzelf. Ik zou de kamer nu niet moeten laten zien, want er is een klein bommetje ontploft. Een enorme puinhoop dus :-). Maar zoals men zegt: creatieve mensen hebben geen rommel, die hebben overal ideeën liggen.


Een fijn kamertje. Lekker licht.

De knuffel rechtonder is nog steeds een UFO...


Als je geïnteresseerd ben in leuke weggevers, dan zou ik zeker even kijken op pagina 35, o.a. een pakketje vlinders en vogels van Lennie Flennerie. En nog veel meer.






3 opmerkingen:

  1. Wat een leuk atikel in de Marianne!
    En ook goed die tutorial over de brillenkokers, erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk z'n hobby kamer. Heb er trouwens zelf ook een en bij mij is de bom altijd ontploft.. hihihihi. Leuke brillenkokers.. misschien ook wel een top do op mijn lijst....

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw! Echt leuk zeg ... de brillenkokers en het stuk over jou.
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen