Zoeken in deze blog

donderdag 19 november 2015

Sjaal

Helemaal vergeten te bloggen over mijn sjaal, ze is al weer een paar weken af en ik draag hem graag. Patroon komt uit Haken en Sfeer, de katoen die ik gebruikte en heerlijk haakte is Catona Denim van Scheepjeswol. Als je nog op een windererige dag geen zin hebt om de deur uit te gaan om het boek te kopen (kan toch?), de patronen uit dit boek zijn ook los te koop, als download.

Ik vind de onderste twee randen het mooiste, een soort ananassteek, die zal ik vaker gebruiken als randje voor het een of ander.









3 opmerkingen:

  1. Mooi, lijkt wel kant en inderdaad dat randje lijkt wel op de ananassteek. Mooi hoor en je hebt er al lekker draagplezier van las ik.

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie sjaal/omslagdoek heb je zo!! Heel mooi en handig in deze kleur. Die past bij zoveel kleding!! Een erg chique sjaal is het!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er heel leuk uit. De sjaal ziet er ook uit of deze op een chique jurk gedragen kan worden. Veelzijdig dus ;-)

    BeantwoordenVerwijderen