Zoeken in deze blog

donderdag 1 juni 2017

#MaakMei week 4

En toen was het opeens 1 juni... Precies een jaar geleden kregen we de sleutel van ons huis. Het is een cliché maar wat gaat een jaar gaat snel voorbij. En wat wonen we hier fijn.

Even de vierde week van #MaakMei laten zien:

Dag 22:
Winkelen: hier in Veenendaal is een schattig winkeltje: Jackies Atelier

























Dag 23:
Boekentip: stapels boeken verzamel ik.
Om een techniek te leren of om op te zoeken is dit boek een goede

Kijk maar een bij de kringloop! Ik ga guimpen leren!
















































Dag 24:
Meet & Make: Een paashaasje voor
de promotie van het boekje van Arne & Carlos

Jammer dat alle foto's ontscherp waren, aardige Noormannen!
















































Dag 25:
Geprobeerd en niet gelukt: hup de prullebak in.
Het linnen was te slap en losjes. Lang niet alles lukt bij mij!





















Dag 26:
Tip: Een gedicht van Stickletters. Ook te volgen op IG.
Korte gedichtjes voor een lach of een doordenker

























Dag 27:
Uit je comfortzone: Dit was mijn scherm als ik mijn mac opstart.
Niet goed. Ben nu wel een paar stapjes verder.


















Dag 28:
Kan niet zonder: cappucino.
Probeer iets minder koffie te drinken overdag,
maar minimaal 5 koppen gaan er wel in per dag.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten