Zoeken in deze blog

maandag 14 mei 2018

Denemarken

Afgelopen week waren mijn man en ik een weekje in Denemarken met vakantie. Met zijn tweetjes. Voor de eerste keer een weekje weg met zijn tweeën.

Heerlijk. We hadden een mooi modern en scandinavisch ingericht huis gehuurd via Sol og strand. En het uitzicht was zo mooi...

Kan je je voorstellen dat ik telkens maar bleef kijken naar de zee?

Zo grappig, de veerboot van Aarhus naar Sjeallands Odde vaarde langs met een snelheid waar je van stond te kijken. Indrukwekkend zo'n witte hoge catamaran. Allerlei vrachtschepen en zeilbootjes kwamen vrij dicht langs de kust voorbij. 







 





















En dan nog een paar sfeerfoto's. Nog nooit zoveel tinten geel gezien. Koolzaadvelden, weiden met paardebloemen en voor mij heel bijzonder, een weide met knalgele primula's. Bloeiende meidoornhagen en appel- en perebomen. Stralend blauwe luchten.

We boften met het heerlijke weer.

Morgen meer!



3 opmerkingen:

  1. Ik ben er nog nooit geweest, maar het lijkt me een geweldig land, alleen al de mooie natuur :) Fijn weer, mooi uitzicht, handwerkje erbij wat wil een mens nog meer ;) Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat heerlijk dat je naar Denemarken was.
    Wij gaan al 10 jaar in de meivakantie, maar dit jaar hebben we onze dagen anders verdeeld. Missen deden we het wel, maar nu hebben we het nog tegoed. En de zomervakantie staat over een maand al voor de deur.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Fijn voorruitzicht! Ik was ook aan het rekenen, dit was de tiende keer. 8 keer in het voorjaar en altijd mooi weer.

      Verwijderen