Zoeken in deze blog

vrijdag 1 juni 2018

Pompom: nieuw truitje





































Ergens in december vorig jaar kocht ik op de haakfeest bij Hoooked acht bollen Dourable Double Four. En zoals dat wel vaker gaat, ik koop iets waar ik dan op dat moment geen bestemming voor heb. Voor de “heb” dus. Mooie kleuren, lekker zacht. Een prettig draadje. 
En nu heb ik er een bestemming voor. Want na het babytruitje op pen 3 was ik wel toe aan iets anders. Breinaald 5. Het patroon komt uit pompom, een engelstalig tijdschrift voor knitting, crochet, crafts, fashion art & foods. Een erg mooi vormgegeven tijdschrift, inspirerend.

Het patroon is iets aangepast, het idee is hetzelfde. 

Kan niet wachten tot het af is.
 






2 opmerkingen:

  1. Wat een leuk patroon, superleuk effect. En uhm ja dat voor de ‘heb’ herken ik hoor hihi
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hier hou ik van! Mooie kleurencombinatie.

    BeantwoordenVerwijderen