Zoeken in deze blog

maandag 22 oktober 2018

Breidagen in Zwolle

Afgelopen vrijdag hielp ik Yvonne van Huisje van Katoen een dagje mee op de beurs. 

En wat is het toch leuk om al die mensen die toch één gemeenschappelijke deler hebben (de liefde voor handwerken) te zien en te spreken. 

Even een kleine impressie voor de beurs begon. Want dan is de kraam niet meer zo goed te zien ;-)

Enorm inspirerend, ik heb weer zoveel ideeën opgedaan. Ik ga eens op mijn gemak een beetje broeden, tekenen en ideeën uitwerken, wordt ongetwijfeld vervolgd!


Thanks, Yvonne!

Vlaggenlijn van macramé vlaggen en houten kralen

Kleurig Barbante

Hè? die komen mij bekend voor...

Op een strategisch punt hangt de gehaakte
kroonluchter, zodat je tegen de lamp loopt (hihi)



Mooie gehaakte tassen, o.a.
de Blissfull Boho bag












Geen opmerkingen:

Een reactie posten